καλωσήρθατε στην σελίδα μου

σκεψεις ,πραγματα που με απασχολουν και με συναρπαζουν ,θα τα δειτε εδω :)

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

ανοίγω το μπέζ φακελάκι : Φθοινοπωρο

Κάνει κρύο έξω. Όσο πάει οι μέρες με ήλιο τώρα θα λιγοστεύουν. Δεν είναι άσχημα όμως. Ίσως μας περά μια γλυκιά μελαγχολία καθώς χουχουλιάζουμε μέσα στο ζεστό φουτεράκι. Ίσως τώρα έχει μεγαλύτερη αξία το απόγευμα την Κυριακής. Σε ένα όμορφο καφέ ,με τζάκι, χωμένοι μέσα στα μαξιλάρια,πίνοντας ζεστή σοκολάτα, παρεούλα με αγαπημένα πρόσωπα σε αυτόν τον γωνιακό καναπέ, στον δικό μας καναπέ.

Σ'αυτόν τον καναπέ που πάνω του

τόσα χρόνια έχεις αφήσει εμπειρίες
                                                                                 
και καταστάσεις,

νέα

και συγκυνήσεις  ... :)


                   
                                                                                                                                                               

 

  Η Κυριακή είναι όμορφη 
                   
      όταν είσαι καλά μέσα σου
                                         
        και η μελαγχολία γίνεται
                
            ευτυχία <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου