Κάνει κρύο έξω. Όσο πάει οι μέρες με ήλιο τώρα θα λιγοστεύουν. Δεν είναι άσχημα όμως. Ίσως μας περά μια γλυκιά μελαγχολία καθώς χουχουλιάζουμε μέσα στο ζεστό φουτεράκι. Ίσως τώρα έχει μεγαλύτερη αξία το απόγευμα την Κυριακής. Σε ένα όμορφο καφέ ,με τζάκι, χωμένοι μέσα στα μαξιλάρια,πίνοντας ζεστή σοκολάτα, παρεούλα με αγαπημένα πρόσωπα σε αυτόν τον γωνιακό καναπέ, στον δικό μας καναπέ.
Σ'αυτόν τον καναπέ που πάνω του
τόσα χρόνια έχεις αφήσει εμπειρίες
και καταστάσεις,
νέα
και συγκυνήσεις ... :)

Η Κυριακή είναι όμορφη
και η μελαγχολία γίνεται
ευτυχία <3