Πάντα με ένα γλυκό σχόλιο στο στόμα για όλους ο γλυκός μου : P πως μπορείς να μην τον προσέξεις...
μανολκιδάκο "ζουζουνάκο"
μπορεί να γκρινιάζεις και να κράζεις
τα φακελάκια μου όμως
να το ξέρεις
θα τα ανοίγεις να τα βλέπεις!
: )
εσύ το διαλέγεις
οποτε άσε τα βαρυπέπονα σε εμένα και το δούλεμα των ζουζουνιών
: D γιατι οι ζουζουνιές είναι αξία : D
~.~
γιατι ξέρω καλά
πως κοιμάσαι το βράδυ αγγαλίτσα
με mια χνουδωτή γλυκιά ,άσπρη μονοκερίτσα
: D
<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου