καλωσήρθατε στην σελίδα μου

σκεψεις ,πραγματα που με απασχολουν και με συναρπαζουν ,θα τα δειτε εδω :)

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

ανοίγω το ΕΚΡΟΥ του νεκρού φακελάκι Κώστας:

Mια μoρφή η οποία έχει ριζώσει για τα καλά στα θεμέλια του 2 (απο την 1η λυκείου ,την 2α και θα δούμε ..: )


Πάντα με ένα γλυκό σχόλιο στο στόμα για όλους ο γλυκός μου : P πως μπορείς να μην τον προσέξεις...



μανολκιδάκο "ζουζουνάκο"
μπορεί να γκρινιάζεις και να κράζεις
τα φακελάκια μου όμως
να το ξέρεις
θα τα ανοίγεις να τα βλέπεις!
: )

εσύ το διαλέγεις


οποτε άσε τα βαρυπέπονα σε εμένα και το δούλεμα των ζουζουνιών
: D γιατι οι ζουζουνιές είναι αξία : D
~.~
γιατι ξέρω καλά
πως κοιμάσαι το βράδυ αγγαλίτσα
με mια χνουδωτή γλυκιά ,άσπρη μονοκερίτσα


: D
<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου