<3 Είναι η μοίρα της κάθε κοπέλας να ζει κάποια στιγμή τον έρωτα και να μην νοιώθει εμπόδια μπροστά της.Εγώ δεν θα αποτελούσα εξαίρεση...άλλες κοπέλες το περνάνε δυνατά άλλες πιο απόμακρα. Όλοι όμως έχουμε το δικαίωμα να το ζήσουμε.Κάποιες φορές ακόμα και όταν έρχεται το φθινόπωρο,όταν βλέπεις τα φύλλα των δέντρων γύρω να κιτρινίζουν,και όταν βγαίνεις δειλά με ανοιξιάτικο μπλουζάκι εκείνο το μουντό απόγευμα, πηγαίνοντας στην καφετέρια που περιμένει η παρεούλα, η πρώτη ψιχάλα θα πέφτει στα φρεσκοφτιαγμένα μαλλιά κάνοντας σε να πεισθείς θέλοντας και μη ότι ήρθε η εποχή να τυλίξεις όλες τις καλοκαιρινές σου αναμνήσεις μέσα σε ένα ζεστό κασκόλ ,τότε θα καταλάβεις ότι αυτός ο έρωτας ήταν που σε έκανε να μην έχεις ένα μικρό νοσταλγικό δάκρυ για τις όμορφες μέρες που περάσανε και τελικά τελειώσανε τόσο γρήγορα αλλά δεν θα τις ξεχάσεις ποτέ γιατί ότι είναι χαραγμένο στην καρδιά σου δεν σβήνεται ποτέ ,ο έρωτας είναι που θα σε κάνει να κοιτάξεις μπροστά με χαμόγελο για έναν χρόνο με ακόμα περισσότερες συγκίνησες και μια διάθεση να τα ζήσεις όλα αυτά αληθινά.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου