Για να δούμε ...ποσό ενδιαφέρον μπορεί να έχει το blog...
λίγες μέρες πριν αρχίσουν τα σχολεία κάνω όλες τις απαραίτητες προετοιμασίες για την καινούρια σχολική χρονιά.Λέω να βάψω το δωμάτιο μου ένα ωραίο φθινοπωρινό ,ζεστό χρώμα για να με κρατά μέσα ευχάριστα τις ατελείωτες ώρες που θα πρέπει να διαβάζω για την καινούρια και πολύ σημαντική σχολική χρονιά .
αλλά πάλι ξεκινάω με θετική βλέψη :)...
http://www.youtube.com/watch?v=QUbJFxOynM8
ΑπάντησηΔιαγραφή